Vzkříšení.....blíží se Velikonoce, tak kdy jindy!!

... už to budou dva roky, kdy jsem neplánovaně opustila tento blog a byla aktivní více na svém instagramovém profilu Deskovky s Lucikem , ale něco mi chybí...chybí mi se vypsat, vše popsat, vdechnout život fotkám...

Jsem zpět, znovuzrozená 💖



Určitě máte plno otázek...zkusím na ně postupně odpovědět.

Co je u mě nového? 

  • pilně pracuji jako učitelka chemie na SŠ.
  • povedlo se mi ve škole otevřít Deskoherní kroužek. Máme za sebou pár setkání, tak o něm někdy příště. Mám z něj velikou radost. 
  • vdala jsem se 👰
  • stěhovali jsme se a deskovky dostaly nové bydleníčko... samostatnou místnost 😍stůl na hraní, a tak si můžu zalézt a zahrát hezky v klidu.

Jaké mám hry?

  • pravdou je, že začínám být vybíravá, asi to každého jednou dostihne, nemuset mít všechno, ale jen to nejblíž srdíčku
  • pevné místo u mne získaly hry s tematikou přírody, zvířat, kytiček, vláčků a "write" hry
  • začínám si tvořit poličku top sólo her, větších, náročnějších, ale za to s větším prožitkem - moc se na ni těším a tady ji taky ukážu


S kým je hraji?

  • Mám skvělé kamarády na různých místech naší republiky, se kterými můžu hrát, tak už nemusím vybírat jen hry se sólo variantou, ale stále jich mám hodně a budu vám o nich psát.


A co dcerka? Hraje ještě? 

  • hraje a nehraje....jak to u dětí bývá. 
  • má 5 let a dokáže hrát během dne i 10 různých her a naopak třeba 10 týdnů nehrát vůbec
  • snažím se mít hry odpovídající jejímu věku a nehonit ji někde k hrám pro velké děti, ona se tam dostane časem i tak 😊


Tímto bych považovala mé vzkříšení za splněné a pojďme na to...
... čeká nás první povídání o hrách po dlouhé pauze.
Třeba pohádka o tom, jak už zase mám Sagradu 😍

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trilogie - Zahrada, Indian Summer a Spring Meadow

Slunečná - společenská hra

Cesta do Prahy na víkend a první smartky