Dětské hry a Amazon

Dětské hry každý rodič ví, že jsou kapitola sama pro sebe :) 

 

    Pro začátek koupíme pexesoČlověče (nějaké obrázkové) a co dál? Hledáme inspiraci, přeci když je tolik dospěláckých, tak musí být něco moderního i pro děti. Ono je a moooooře. Když máte štěstí dostane se Vám do ruky fb stránka Deskovky pro tři bratry, kde mají inspirace na roky dopředu a hezky doporučené hry seřazené podle věku. Už stačí jen prohlížet alba, fotky, recenze a něco koupit. Koupíte první, druhou, třetí...dítě to baví, tak čtvrtou, pátou a hezčí a propracovanější.

 

Prvních pár her u nás ve sbírce
První hry u nás ve sbírce (nyní nestačí dvě velké police 😇)

 

    To se stalo i u nás, jedna hra lepší než druhá, Karolínka sama chodí: “mami, ja si chci zahrát, prosím.” Máme hry spíše na přemýšlení, chtěla jsem pro ni tentokrát spíše něco akčnějšího. Takže první krok na fb do Deskovek a do alba pro děti od 4 a od 5 let, třeba mě nějaká aktivní (akční) hra zaujme. A taky ano  Křeččí banda Hamsterbande. Tam to vypadá na různé typy akcí, hledám na e-shopech a není. Najednou už brouzdám v Polsku a v Německu a jen mi blikající očička, takové propracované hry, proč takové nejsou i u nás?  

    Na německém Amazonu křečci jsou a i jiné hry a interaktivní. Prohledala jsem značku Haba, už Můj první ovocný sad, co máme doma, je zárukou kvalitní hry. Ke křečkům do košíku přibyl i Dračí dech, okamžitě jsem říkala, že z toho bude malá nadšená průhledné kamínky, kostičky, to je její od prvního otevření Ubonga junior 😊 a když už beru věci ze zahraničí, tak přeci nebudou jen dvě, takže v košíku skončilo i MMMRhino Hero a Méchanlou - Červená Karkulka. Dračí dech je hra, po které jsem koukala delší dobu, na krabici píší od 5 let, no dcera má 3,5 roku, takže asi ještě ne, schováme.

 

Hry z Amazonu

     Za pár dní byly doma a Karolínce zářila očka prvně nad Červenou Karkulkou. Nejmenší, ale překvapila zpracováním. Jen ještě odmítá odevzdat kartičku vlkovi, když by měla 😉

 

Červená Karkulka - rozložení pro dva hráče
Karty na sebe navazují pozadím


 

    Následovalo otevření Křečků, super včechna ta hejblátka a udělátka. Cílem této hry je dostat zásoby jídla do komůrek v podzemí. Slouží vám k tomu posuvný výtah, vláček, lanovka. Každý křeček se posune o to, co mu padne na kostce. Po každém kole opadne jeden lístek ze stromu. Až opadnou všechny nastala zima a je konec hry. Zatím se nám ve dvou nepodařilo všechnu úrodu na zimu uschovat, chce to asi více hráčů. Přeci jen je to kooperativka.

 

Křeččí banda


 

    Konečně přišel na řadu Dračí dech a "mami, mami, mami co to je??? A jeeee a já chci". A od té doby u nás draci jedou ve čtyřech obměnách pravidel denně, děti i dospělí i kombinace 😍


Pravidla si upravuje takto (dá se tím slušně upravit náročnost i pro menší děti):

1. Na začátku si každý vybere, jakou barvu bude sbírat, vědomě

2. Na začátku si každý vylosuje barvu, kterou bude sbírat, kartičky diamantů jsou otočené barvou dolů

3. Před každým odtátím kruhu si každý losuje náhodně barvu

4. Před každým odtátím si rychle každý řekne barvu, kterou sbírá podle toho, jak vypadají kamínky v tu chvíli nahoře

 

Karolínka si hraje na tátu dinosaura a pouští dračí dech


  

    U hry MMM se ji líbí zpracování, jídlo, myšky a kočka, ale ještě nepochopila princip a je na ni dlouhá. Však ona doroste a ve skříni se hra neztratí.


MMM na zkoušku
 

    Normálně to nedělám, nerozbalené hry strčím do skříně, ale tentokrát mi něco říkalo otevřít je všechny. Rhino Hero....na to jsem se těšila asi nejvíc a originál zabalená krabička ve fólii a uvnitř jen půlka komponent 😟 jsou tam jen podesty, ale žádné stěny a jak mám stavět dům beze stěn? Pokusila jsem se to vyreklamovat na Amazonu, byla tam jediná možnost zboží není v pořádku, vrácení peněz bez vrácení zboží, tak jo, klik a vše OK, dokud nedošel mail, že mi vše schválili, ale peníze mám ve formě voucheru na další nákup. Jakože cože? No byla to nejlevnější hra, ale i tak. 

 

Chybí nám půl komponent 😢

 

    Je pravda, že už jsem se uklidnila, holt nakoupím něco dalšího, až zase přijde nějaký nápad, a to bych se nebála, že by nepřišel 😂



Komentáře

  1. U Křečků si musíte dát od každé suroviny jen tolik ks, kolik je hráčů. Je to tak v pravidlech. Pak už neprohrajete :-) My naopak ubíraly lístečky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Respektive když opadávají lístky, tak se nejdřív mají otočit na žlutou stranu a pak teprve opadnout. Nejde se to řešilo, že to snad v českých pravidlech je chybně uvedené

      Vymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trilogie - Zahrada, Indian Summer a Spring Meadow

Slunečná - společenská hra

Cesta do Prahy na víkend a první smartky