O Lucikovi a deskovkách...

Oslovení Luciku mi vyvolává vzpomínky na mé dětství, na tu hezkou část.....říkal mi tak můj děda, můj úžasný skvělý děda, který mne naučil hodně věcí, věnoval se mi a dal mi do života výborný základ. On mne dovedl i k hraní her, ať už to byly karty - žolíky, mariáš nebo autobus, ale i k deskovým hrám - tehdy vedla na plné čáře dáma, halma, mlýn a časem i ty Dostihy.

Děda už není mezi námi mnoho mnoho let a já měla mezitím čas vystudovat analytickou chemii, pracovat jako veděcký pracovník, být na mateřské s úúúúúžasnou krásnou holčičkou a po mateřské se ze mě stala paní učitelka chemie na střední 💥

....jak ta moje princezna rostla začala jsem pro ni/nás hledat hry. Ne hračky, ale hry. A co čert nechtěl, narazila jsem na Facebooku na stránky Deskovky pro tři bratry a začala nesměle koukat po kategoriích 2 a 3 roky....a první objednávka byla Můj první ovocný sad, Tučňáci (ti jak se pod ně schovávají barevná vajíčka) a Příšerky ze skříně



Dcerka je dostávala průběžně půl roku. Přeci to nebudu přehánět, že? Noooo a na fb jsem stále koukala a říkala si, hmmmmm to bych chtěla někdy vidět a tohle chci koupit, toto hrát a přišly Vánoce a povánoční slevy a najednou byl doma první komínek 😁 



Nyní těch komínků máme doma víc a ne vždy se mnou partner toto nadšení sdílí, tak jsem začala hledat a našla jsem......hry mají SÓLO MOD !!!! Ne všechny, ale poslední dobou je jich dost a já bych Vám je chtěla představit. 

Mám ráda přírodu, hezké věci, krásné obrázky a nápady, takže ode mne nečekejte žádné příšery ani monstra ani moc sci-fi, i když výjimka se najde.




Věřím, že se tady bude hezky bavit a najdete odpovědi na nejednu otázku a když ji nenajdete, tak mi napište 📝

Komentáře

  1. To na poslední fotce je Mars: Teraformace? I když jsem taky spíš na přírodu/zvířata, tak tohle vypadá zajímavě... ale asi to bude hodně zdlouhavé, což mi ne vždy vyhovuje...

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trilogie - Zahrada, Indian Summer a Spring Meadow

Slunečná - společenská hra

Cesta do Prahy na víkend a první smartky