Cesta do Prahy na víkend a první smartky

Únor 2020

malá turistka si chce hrát

Jednou za čas vyjedeme s dcerou na víkend za známými do Prahy. Malá už toho moc přes den nenaspí, tak jsem přemýšlela, jak ji zabavit ve vlaku. Napsala jsem dotaz do fb skupinky Deskovky pro tři bratry, že bych ráda něco pro 3-4letou a skladného a hratelného ve vlaku. Dostala jsem hodně doporučení, nejvíce se opakovalo Moje zlato a pak skladné smart sešity a karetky. 


Nakupování her bylo dobrodružství

S obrázky doporučených her v mobilu jsem naběhla den před odjezdem do hračkářství, na e-shop už nebyl čas. Přicházíme s malou k obchodnímu domu a tam hasiči, policie a všichni evakuovaní, že hoří. Zrovna začali pouštět zákazníky po evakuaci dovnitř a všude tekla voda, v podstatě tam vevnitř pršelo. Samozřejmě nešly výtahy ani pojízdné schody, tak malou do náruče a honem po zastavených schodech, na které pršelo. 



Knihkupectví zavřeno, tam to nekoupíme, tak hračkářství – a teď šmudlo hledej, malé krabičky a sešity ve velkém hračkářství. Měla jsem štěstí, sehnala jsem Čarovný les, Smartku Tři prasátka (vím, ta není malá, ani skladná a ani levná😊) , dětské Dobble a nemohla jsem najít to opěvované Moje zlato. Jdu konečně k pokladně, ještě nějaké omalovánky a plnou náruč dávám na skleněný pult plný karetek a malých krabiček…a tam Moje zlato…jéééé vy ho máte? To chci. Až pak jsem zjistila, že to byly tři stovky za pidi krabičku. Nevadí. 



Co si sebou vezmeme? 

Doma jsme to vybalily a přemýšlely, co si vezmeme druhý den do toho vlaku a proč by ne, Karolínka si vybrala Tři prasátka, to největší a nejméně skladné, ale hrála si s postavičkami a domečky jak divá a pořád hrála divadlo a schovávala je. 




Na cestu jsme je nabalily tedy sebou, a ještě to Moje zlato. To ji nezaujalo, ještě to bylo složité, ale za to zaujalo večer u vína v Praze a hráli jsme až do půlnoci jak malé děti. A druhou noc taky 😂 Dospěláci nadšení.




O tom to je....
Nevíte, neznáte, zeptáte se a ukážete nové věci zase dál a nadchnete další.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Trilogie - Zahrada, Indian Summer a Spring Meadow

Slunečná - společenská hra